Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zasadnem

Widok na Gorce

Zespół Regionalny Zasadnioki

Jak dobrze nam zdobywać góry...

Słonecznie i radośnie dla wszystkich uczniów rozpoczął się dzień 16 października. Przyszliśmy  do szkoły z niecodziennym przygotowaniem: plecaki wypełnione  pysznymi przekąskami, ubranie sportowe i patyk do pieczenia kiełbaski. Ten dzień postanowiliśmy spędzić na obcowaniu z gorczańską przyrodą. Piękna, złota jesień zachęcała do wędrówki. Wyruszyliśmy na Wierch Młynne. Po drodze zatrzymaliśmy się przy Grobie Nieznanego Żołnierza, by uczcić poległych w obronie  Ojczyzny. Wędrowaliśmy dzielnie i wytrwale. Po  dotarciu do celu zamieniliśmy górską polanę na plac zabaw i boisko sportowe. Było głośno i radośnie. Z ochotą zjedliśmy kiełbaski upieczone na ognisku. Zapaleni w zdobywaniu górskich szlaków podążyliśmy na Lelonek. I tam mogliśmy się delektować wspaniałymi barwami jesieni.
Wróciliśmy napełnieni pozytywną energią. Była to udana lekcja przyrody, wychowania fizycznego i wzajemnej integracji.
Zapraszamy do urokliwej galerii zdjęć.